Sketch By: Rabindra Manandhar |
चितवन, नारायणगढमा प्लस टू गरेका हुन्, चन्दन शर्मा सुवेदीले। गाईभैँसी पालेर गुजारा चलाउने उनको घरमा कम्प्युटर हुने कुरै भएन। घरमा टेलिभिजन आएको पनि उनले स्कुल सकेपछि मात्रै हो। भारतको कश्मीरमा जन्मिएका हुन् उनी। त्यहाँ असुरक्षा महसुस गरेर नेपाल फर्कियो, उनको परिवार। उनलाई अहिले बल्ल अनुभव हुन्छ, आफ्नो परिवारको कष्टकर जिन्दगी। त्यही कष्टकर समय उनका लागि यतिबेला प्रेरणा भइदिएको छ। किनभने, त्यसले नै उनलाई अमेरिकाको म्यासाच्युसेट इन्स्टिच्युट अफ टेक्नोलोजी (एमआईटी)सम्म पुर्याएको छ, जहाँ भौतिकशास्त्रमा स्नातक गररिहेका छन्।
एमआईटीमा भर्नाका लागि आवेदन दिँदा 'एप्लिकेसन एसे'मा उनले जीवनमा अभिभावकले सिकाएका कुरा यसरी लेखेका छन्, 'मलाई कहिल्यै लागेन, हामी गरबि छौँ। मात्र लाग्थ्यो, खाना केही मीठो भएन, जाडो केही बढी भयो, मेरो घर केही सानो छ।'
हावर्ड, अक्सफोर्ड, पि्रन्सटन, स्ट्यान्डफोर्ड, क्याम्बि्रज, इम्पेरयिल, यल र कर्नेलजस्ता अन्य शीर्ष विश्वविद्यालयमा पनि अवस्था उस्तै हो। "ती हजारौँ विद्यार्थीमध्ये अधिकांशको पछिल्लो तहको ग्रेड, एसएटी/जीआरई, टफेल अंक उच्च हुन्छ," एमआईटीमै इन्जिनियरङि्मा स्नातक गररिहेका शम्भुबाबु कोइराला सुनाउँछन्, "त्यसैले अंकभन्दा बाहिरको यात्रा निकै लामो हुन्छ।" कलेज एसेले त्यही यात्राको गन्तव्य निर्धारण गर्छ।
उनी स्वयंले आफ्नो एसेमा गतिलो स्कुल लाइब्रेरी नहुँदा विज्ञानका नयाँ कुरा सिक्न गरेको प्रयासबारे उल्लेख गरेका थिए। चित्रपुस्तकमा रुचि राख्ने ग्रीष्मको स्वभावलाई एक पुस्तक पसलेले राम्रोसँग बुझेका थिए। त्यसैले आफूकहाँ आउने हरेक नयाँ पुस्तक उनले ग्रीष्मलाई देखाउँदा रहेछन्। एक दिन ग्रीष्मका आँखा एउटा निकै मोटो एवं चित्र पुस्तक डिक्सनेरी अफ साइन्समा परेछन्। तत्काल पैसा नभएकाले उनले आफूले पैसा नजुटाउँदासम्म अरूलाई नदिन आग्रह गरेछन्। त्यही सेरोफेरो समातेर उनले एसेमा लेखेका छन्, 'त्यो पुस्तक मेरा लागि त्यसबेला गुगल वा विकिपिडियाझैँ भइदियो।'
राम्रा कलेजमा भर्ना पाउने सम्भावना त्यतिखेर कम हुँदै जान्छ, जब एउटा तह सकेर अर्कोमा जाँदा जति बढी अन्तराल राखिन्छ। जस्तो : अहिले अमेरिकाको कार्लटन कलेजमा बायोलोजीमा स्नातक गररिहेका समीर अमिर कंसाकार प्लस टू सकेपछि झन्डै दुई वर्ष कतै भर्ना भएनन्। प्लस टू पढ्दाखेरी नै इरानमा सम्पन्न साना वैज्ञानिकहरूको भेला 'जुनियर फिजिक्स ओलम्पियाड'मा सहभागी भइसकेका कंसाकारले त्यो खाली समयमा काठमाडौँको रोजबड स्कुलमा कक्षा ४ र ५ मा विज्ञान पढाए। स्कुलमा उनी विद्यार्थीसँग निकै नजिकिए, त्यसको नतिजास्वरूप विद्यार्थीले थुप्रै विज्ञान प्रदर्शनीसमेत गरेछन्। विद्यार्थीलाई रोचक हुने गरी विज्ञान पढाउन आफूले प्रयोग गरेका शैलीलाई नै उनले कलेजमा पठाएको एसेमा वर्णन गरेका थिए। एसेमा उनले लेखे, 'उनीहरूको संगतले नयाँ कुरा सिक्न अहिले म सबैभन्दा बढी उत्सुक भएको छु। चुनौतीपूर्ण भावी दिनका लागि ममा झन् आत्मविश्वास बढेर आएको छ।'
कलेज एसेको शक्ति कतिसम्म हुन्छ भन्ने प्रमाण हो, केही वर्षअघि एमआईटीमा परेको एउटा निवेदन। आफ्नी आमा बिरामी भएर थला परेसँगै एक युवतीले तीन वर्ष पढ्न रोकेकी थिइन्। उनको 'स्याट स्कोर'समेत एमआईटीस्तरभन्दा केही कम नै थियो। यद्यपि, उनी छानिइन्। उनले लेखेकी थिइन्, 'म धन्य छु त्यो विगतप्रति, जसले मलाई मेरी आमाको समीपमा रहेर सेवा गर्ने अवसर दियो। ती सुख-दुःखका अनुभवले मलाई जीवनमा अब कुनै कुरा ठूला-साना छैनन् भन्ने बोध गराएको छ।'
आफ्नो लक्ष्य वा जीवनबारे केही सय शब्दमा व्याख्या गर्नु निकै जटिल काम हो। लेखन छोट्याउँदा छोट्याउँदा जब एउटा शब्द-सीमामा लेखिने निकै कम कुरा रहन्छ आवेदक विद्यार्थीको प्राथमिकतामा जीवनको सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण कुरा के पर्छ भन्ने थाहा हुन्छ। अर्कोतर्फ एउटा निवेदनलाई धेरै लामो समय लगाएर हेर्नसमेत नभ्याउने हुँदा एसे उत्तिकै संक्षिप्त एवं प्रभाव पारिहाल्ने स्वभावको हुनुपर्छ। कलेज एप्लिकेसन एसेहरू निकै व्यक्तिगतसमेत हुन्छन्।
बेलायतको अक्सफोर्ड विश्वविद्यालयबाट अन्तर्राष्ट्रिय विकासमा पीएचडी शोधरत श्रोशिष कार्कीका भनाइमा कलेज एसेमा भाषा राम्रो भन्नेले त्यति महत्त्व राख्दैन, जति उसले कतिसम्म आफ्नो मनले बोलिरहेको छ भन्नेले राख्छ। छनोट समितिमा हुने मनोविज्ञ, त्यस्तै पुराना विद्यार्थी र प्राध्यापकले अन्य सहयोगी डकुमेन्टसँग तुलना गरेर सक्कली-नक्कलीको सजिलै भेउ पाइहाल्छन्।
अमेरिकाकै ड्युक विश्वविद्यालय इलेक्टि्रकल एन्ड कम्प्युटर इन्जिनियरङि्का विद्यार्थी अभिषेक उपाध्याय घिमिरे कुनै कुरा राम्ररी जान्नका लागि त्यससँग नजिक रहनुपर्ने बताउँछन्। जस्तो, उनका काकाले काठमाडौँमा सक्दो उनलाई गाडी नचढीकन हिँड्न प्रेरति गरे। त्यसो नगरेको भए नेपालको गरिबी, राजनीतिक अस्थिरता वा सांस्कृतिक-सामाजिक विविधताको ज्ञान निकै कमजोर एवं सतही हुन सक्ने उनी ठान्छन्।
कलेज एसेमा ठीक/बेठिक भन्ने नै हुँदैन। आवेदकका कमजोरीका बीच पनि कलेजले सम्भावना देखेर भर्ना एवं छात्रवृत्ति दिन सक्छ। त्यसैले विश्वका शीर्ष कलेजमा पढ्ने सपना देख्नेका लागि अनुभवीहरू एउटै सल्लाह हुने गरेको छ कि आफूलाई चिन्नुपर्छ र मनको कुरा बोल्नुपर्छ। राम्रो कलेज पढ्न पाउने साँचो त्यही नै हो।
No comments:
Post a Comment