Saturday, November 13, 2010

विगत सम्झाउने एउटा विदाई

Blogger with Deepak Adhikari:: Pics By: CP Aryal
थापाथलीस्थित न्यूयोर्क क्याफेमा कान्तिपुर सम्पादक सुधीर शर्मासँग मसहित आशिष लुइटेल, सिपी अर्याल, रमेश न्यौपानेईश्वर विभाष जमघट भइरहँदा साथै रहनुभएका अर्का पत्रकार दाजु दीपक अधिकारीतर्फ हाम्रा आँखाहरु अक्सर मौन भएर अडिन्थे । हाँसीमजाक गर्ने मुड थिएन त्यहाँ र निन्याउरो अनुहार पारेर हामी त्यस क्षणलाई झन् भावुक बनाउन पनि चहाँदैनथ्यौं । त्यसमा अझ मेरा लागि वहाँको विदाई एउटा परिशिष्टांकको संयोजकको विदाई मात्र थिएन, म आफूलाई लेखनमा एउटा बेग्लै तहको अवसर दिलाउने र निरन्तर मार्गदर्शन दिइरहने अभिभावकसँग बिछोडिएजस्तो अनुभव गर्दैथिए जसको 'अनुभव' मात्र गर्न सक्छु म । शब्दमा व्याख्या गर्नु मेरा लागि त्यो निकै जटिल काम हुनेछ ।
..........
पत्रकारितामा सानैदेखि रुचि थियो मेरो । पत्रकारहरु सधै मेरो सबैभन्दा नजिक रहने व्यक्तिहरु हुन्थे । र, समाचार सामाग्रीहरुले सधै मेरो ध्यान खिच्थे ।  बुवाममीका अनुसार सायद म त्यसबेला सानै थिएँ, जतिखेर देखिनै मलाई समाचारले तान्थ्यो । खाना खाएर चाँडै निदाउने बानी थियो रे मेरो । न त त्यसबेला मेरो घरमा भुल्नका लागि टेलिभिजन थियो । केटाकेटी उमेरमा पढाईप्रति चासो झनै हुँदैनथ्यो । त्यसैले छिट्टै निन्द्रादेविको शरणमा पुग्ने बानी परेको म हजुरआमालाई तोतेबोलिमा भन्नेगर्थें– ‘नमस्कार, कार्यक्रम घटना र विचारबाट भनेपछि मलाई उठाउनु है ।’ (अलिअलि म पनि सम्झन्छु) । पछि बिस्तारै मेरो अन्कन्सियस दिमाग ‘घटना र विचार’को जिंगलसँग अभ्यस्त हुन थालेछ, र कार्यक्रम रेडियो नेपालमा शुरु हुने वित्तिकै म ब्युँजिन्थेँ । यसरी बढेको मेरो समाचारप्रतिको चासो बिस्तारै बिबिसी नेपाली सेवा सुन्ने हुँदै म्यागेजिनहरु ('हिमाल' र 'नेपाल'को ग्राहक मेरा पिताजी म सानै छँदा देखि हुनुहुन्थ्यो) पढ्नेतर्फ आकर्षित हुन थाल्यो । कालान्तरमा पिताजीको जागिरको दौरान म नवलपरासीको सदरमुकाम परासी आएं । त्यहाँ राष्ट्रियदेखि स्थानिय पत्रपत्रिकाका संवाददाताहरु खुबै हुनेगर्थे । त्यसैबेला मैले पनि ‘बाल योजना’ भित्ते पत्रिका शुरु गरेँ । जसलाई त्यसबेला नौलो मानिन्थ्यो र सानै उमेरको मेरो प्रयासको राम्रै कदर गरिन्थ्यो । जसले गर्दा त्यहाँका अग्रज पत्रकारहरुले मलाई पनि बाल पत्रकार भन्दै पत्रकारहरुका कार्यक्रम र भेलामा बोलाउन थाले जसले मेरो संगत पत्रकारहरुसँग झनै बढायो ।

..........
पछि बिस्तारै मैले उषा बाल म्यागेजिन पनि निकाल्न थालें । मेरा केही फिचरहरु कान्तिपुर दैनिकको कोपिलामा प्रकाशित पनि भएका थिए । कोपिलाका संयोजक राजेश कोइरालासँग मेरो नवलपरासीबाटै धेरैपटक टेलिफोन र इमेलमा कुराकानी हुन्थ्यो । त्यसैबेला कान्तिपुर संवाददाता चेतन अधिकारी नवलपरासी सरुवा भएर आउँदै हुनुहुन्थ्यो । नवलपरासीका लागि नयाँ रहनुभएका चेतन अधिकारीलाई उहाँले मेरो ठेगाना दिनुभएछ । त्यसक्रममा म चेतन अधिकारीसँग नजिकबाट संगत गर्ने अवसर पाएँ । वहाँको लेखाइले मलाई खुबै तान्थ्यो  र  मेरो लेखाइप्रतिको क्रेज झनै बढ्यो । पछि वहाँको पनि झापा सरुवा भयो भने म पनि एसएलसी सकेर नौलो र विरानो संसार काठमाण्डुमा प्रवेश गरें । एकातर्फ विज्ञान बिषयको पढाई, अर्कोतर्फ होस्टेल बसाई मेरो पत्रकारहरुसँगको संगत ह्वात्तै टुट्यो । प्लसटु पढ्दाताका कोपिला र साप्ताहिकमा घर मणिग्राम फर्कंदा केही रिपोर्टहरु लेख्नेभन्दा बढि केही हुन सकेन ।
Kantipur's editor Sudheer Sharma    
यद्यपि प्लसटु सक्दानसक्दै मेरो संगत पत्रकार दीपक अधिकारीसँग भयो जसले गर्दा म लेखनको एउटा नयाँ दायरामा अगाडि बढ्ने अवसर पाएँ । म तपाईँहरुलाई बताउँ, जसरी अरुका लागि चलचित्रका हिरो/हिरोयिन, खेलाडि वा गायक/गायिका सेलिब्रिटी मानिएलान् तर मेरा लागि सधै पत्रकारहरु नै सेलिब्रिटीको श्रेणीमा पर्छन् । उनीहरुका रोचक  र  वाइलाइन लेखनहरुले म उनीहरुको फ्यान बनिरहेको हुन्थें । दीपक अधिकारीलाई भेट्नुभन्दा पहिल्यैदेखिको म वहाँको एउटा त्यस्तै फ्यान थिए (जतिखेर वहाँ नेपाल साप्ताहिकमा काम गर्नुहुन्थ्यो) । र, आफूले सेलिब्रिटी मानिका व्यक्तिसँग कुनैदिन यती नजिक हुन पनि पाउँला भनेर मैले सायदै सोचेको थिएँ । तर म त्यस मामिलामा पनि ‘लक्की’ निस्कें ।
हेलो शुक्रबारको शुरुवातसँगै कान्तिपुरका पत्रकार दाजुहरु दिनेश वाग्लेआशिष लुइटेलले स्तम्भ लेख्नुहुन्थ्यो जसको म पनि एउटा नियमित पाठक थिएँ । प्रत्येक शुक्रबार दिनेश वा आशिषको स्तम्भ प्रकाशित हुँदा उनीहरुको ठाउँमा आफूलाई पनि  राखेर कल्पना गर्थें (लेखनमा रुचि भएका धेरैले मैलेजस्तै आफू फिट भएर लेख्न सक्ने ठाउँको खोजिमा हुन्छन्) । तर मेरा लागि त्यो कल्पना गर्ने भन्दा बढि केही हुन सक्दैनथ्यो । न त मेरो हेलो शुक्रबारमा कोही चिनाजानका मान्छे थिए, न त त्यो दिनेश र आशिष बाहेक अरुले लैखन पाउने स्तम्भ नै थियो । तर त्यसबिचमा केही हप्ता लगातार दिनेश वाग्लेले हेलो शुक्रबारमा स्तम्भ लेख्न छाड्नुभयो र त्यस ठाउँमा आशिषको मात्र स्तम्भ आउन थाल्यो । मलाई लाग्यो, ‘म किन एउटा लेखेर नपठाउँ ।’ त्यसै गरें । दीपक अधिकारी हेलो शुक्रबारको संयोजक हुनुहुन्छ भन्ने मलाई थाह थियो र त्यस स्तम्भलाई प्रकृतिलाई सुहाउने एउटा त्यस्तै लेख वहाँकै इमेलमा पठाएँ । त्यसअघि पनि मैले कान्तिपुरको विचार पृष्ठमा केही लेखहरु पठाइसकेको थिए, तर न कुनैको प्रतिकृया आउँथ्यो न त छापिन्थ्यो नै । त्यसैले पनि म आशावादी भने थिइन । म प्रायः भर्चुअल संसारमा रमाउन खोज्ने मान्छे हुँ । त्यसैले पनि मेरो कमजोरी अग्रज व्यक्तिहरुलाई प्रत्यक्ष भेटेर वा फोनमा कुरा गर्न नसक्नु हो (जुन म त्यतीधेरै अझै पनि सक्दिन) । तर एउटा मध्यान्न मेरो जिमेलमा कसैको ‘च्याट रिक्वेष्ट’ आयो त्यो अरु कोही नभई दीपक दाईकै थियो । म हतपत ‘स्विकारें’ । तपाईं सोच्नुस् आफूले सेलिब्रिटी मानेको कुनै व्यक्तिले तपाईंलाई आफै ‘हेलो....हाउ आर यु’ भन्यो भने कस्तो लाग्छ ? दीपक दाईले च्याटमा ‘हेलो प्रदीप’ भन्दा मलाई त्यस्तै भएको थियो । वहाँले मेरो लेख स्तम्भमा प्रकाशित गर्न लागेको बताउँदा म निकै खुसी भएको थिएँ । पछि दाईले मलाई भेट्न कान्तिपुर बोलाउनु भयो र वहाँकै आग्रहमा म नियमित स्तम्भ लेख्ने अवसर पाएँ । पछि दाईले मलाई फिचर लैख्न उत्पेरणा जगाउनुका  साथै समयसमयमा त्यस्ता धेरै लेखनसम्बन्धी ‘टिप्स’ दिनुहुन्थ्यो । केही महिनामै म कान्तिपुर दैनिकमा नियमीत लेख्ने भइसकेको थिएँ । मेरो लेख प्रकाशित भएको दिन मलाई कयौं इमेल र फेसबुक रिक्वेष्टहरु आउँथे । न त युवाहरुको विषयमा राष्ट्रिय पत्रिकामा लेखेको मेरो पूर्व अनुभव थियो, (बालबालिकाबारे मात्र मैले केही लेखेको थिए) त्यसैले पनि कतिपय मानिसहरु मलाई दीपक दाईसँग मेरो चिनाजान कसरी भयो भनेर पनि सोध्थे । तर दीपक दाई त मेरा लागि जीवनको एउटा मोडमा बेग्लै 'रंग' थप्न संयोगले भेटिएको व्यक्ति हुनुहुन्थ्यो । अहिले यो अवस्थामा उभिई फर्किएर हेर्ने हो भने त्यो सबै एउटा योजनाबद्ध तरिकाले अघि बढेको घटनाजस्तो लाग्न सक्छ । तर दीपक दाईसँग भेटिनु मेरा लागि पूर्ण रुपमा एउटा संयोग थियो जुन सायद मेरा लागि लेखनमा यसरी अघि बढ्न जुरेको थियो । म अझै लेखन क्षेत्रमा शिशु अवस्थामै छु, तर दीपक दाईको समिपमा रहेर हेलो शुक्रबारका लागि लेख्दा मैले लेखनमा ठूला–ठूला सपना देख्न सिकेको छु । दीपक दाई मेरो हृदयले भित्रैदेखि सम्मान गर्ने कम व्यक्तिहरुमध्ये हुनुहुन्छ । हेलो शुक्रबारमा कहिलेकाहीँ मैले नराम्रो लेख्दा मलाई पुर्नःलेखन गर्न लगाउनु हुन्थ्यो जसले गर्दा म निकै दुःखी हुन्थेँ; मलाई पुर्नलेखन गर्न लगाइयो भनेर होइन  कि ‘मलाई माया गर्ने व्यक्तिलाई कतै मैले कम पो आँके कि’ भनेर ।
From Left:: Sudheer, Deepak, CP, Aashis, Bibaas, Ramesh, Pradeep
..................
हिजो साँझ (नोभेम्बर १३) उनै दीपक दाईलाई हामीहरु भएर कान्तिपुर छाडेकोमा विदाई भेट गरिरहेका थियौं । आफ्नो पत्रकारिता करिअरमा एक फड्को अघि बढेकोमा (वहाँ अन्तराष्ट्रिय समाचार एजेञ्सी एएफपीमा नेपाल सम्वाददाता भएर जाँदैहुनुहुन्छ) बधाई पनि दियौं । तर अनुहारमा उज्यालो र गफगाफमा राम्रै जमेता पनि मेरो मन भित्र भित्रै निकै नरमाइलो मानिरहेको थियो– आफूलाई पत्रकारितामा ‘रंग’ थपिदिने दाजुबाट अब पहिलेजस्तो निरन्तर समिपमा रहन नपाइने पो हो कि भन्ने भयले । जुन हामी सबैले दीपक दाईलाई सम्मानस्वरुप दिएको मायाँको चिनोले पनि बोलिरहेको थियो– ‘You were the guarding angle. Your absence will always be felt.’

Related Post::  A walk from wall Journal 
                           जब सम्पादकले खोजे.....

3 comments:

  1. Great Post... Best of luck to Deepak Dai.
    :)

    ReplyDelete
  2. बेस्ट अफ लक दीपक दाई ! :)

    ReplyDelete
  3. something inspirational..... when u wish for something and work on it .... its not too far....... i wish u all the best for u brighter future

    ReplyDelete